HR 10000 Zagreb
+385 95 39 07 093
info@arupium.hr

Usluge

KNJIGOVODSTVENE USLUGE

  • Inicijalna uspostava poslovnih knjiga i računskog plana.
  • Knjiženje poslovnih događaja u dnevnik knjiženja i glavnu knjigu.
  • Vođenje analitičkih evidencija kupaca i dobavljača, dugotrajne imovine i sitnog inventara.
  • Knjige ulaznih i izlaznih računa prema propisima o PDV-u.
  • Financijsko vrednovanje kretanja zaliha robe, repromaterijala i gotovih proizvoda.

OBRAČUN PLAĆA I DRUGIH PRIMITAKA

  • Obračun plaća i naknada sa svim popratnim izvještajima
  • Stalno praćenje zakonskih promjena.
  • Prijava zaposlenika na mirovinsko i zdravstveno osiguranje.
  • Vođenje propisanih evidencija plaća.
  • Pohrana ugovora o radu zbog očuvanja tajnosti podataka.
  • Izrada mjesečnih obračuna plaća zaposlenika.
  • Obračun refundacija za bolovanja.
  • Obračun honorara vanjskih suradnika s propisanim davanjima.
  • Obračun putnih naloga.
  • Izrada poreznih i statističkih izvještaja o isplatama plaća i drugih primitaka.

RAČUNOVODSTVENI IZVJEŠTAJI

  • Mjesečne analize financijskog knjigovodstva
  • Izrada mjesečnog računa dobiti i gubitka, bilance i ključnih pokazatelja uspješnosti specifičnih za svakog poduzetnika.
  • Prezentacija mjesečnog izvještaja i analiza poslovanja.

POREZNE PRIJAVE I IZVJEŠTAJI

  • Sve obveze izvještavanja prema državi koje proizlaze iz zakona o računovodstvu, porezu na dobit, dohodak i dodanu vrijednost.
  • Sastavljanje mjesečnih i godišnjih izvještaja o plaćama i ostalim primicima zaposlenih i vanjskih suradnika.
  • Obračun poreza na dodanu vrijednost i podnošenje svih dijelova PDV prijave.
  • Izrada godišnje prijave poreza na dobit i godišnjih financijskih izvještaja za javnu objavu.

SAVJETODAVNI POSLOVI

  • Kontinuirana telefonska podrška vezana uz financijske, porezne i organizacijske aspekte poslovanja.
  • Analiza profitabilnosti proizvoda i usluga.
  • Izrada proračuna isplativosti ulaganja.
  • Izračun najpovoljnijeg načina provedbe pojedinih pothvata s aspekta porezno dostupnih opcija.
  • Izrada poslovnih planova i investicijskih studija.
  • Procjena vrijednosti poduzeća.

ADMINISTRATIVNI POSLOVI

  • Dostava dokumenata.
  • Izrada skladišnih dokumenata.
  • Vođenje blagajničkog poslovanja.
  • Priprema naloga za plaćanje ulaznih računa.
  • Skeniranje dokumenata.